Amire büszkék vagyunk!
Megszülettek az „Inno d’Or – Év Innovációja 2021” verseny eredményei
A Trade magazin által életre hívott új verseny célja, hogy évről évre olyan értékteremtő innovációkat jutalmazzon, amelyek meghatározható vásárlói, fogyasztói igényre nyújtanak megoldást, valamely nevesíthető trendbe illenek, vagy egy meglévő, meghatározható igényből inspirálódott fejlesztés eredményei.
Az idei megmérettetésből 31 olyan pályázat került ki győztesként, a magas számú szakmai zsűri 3 fordulós bírálata alapján, amelyek piaci bevezetése 2020. január 1. és 2020. december 31. között zajlottak, és a saját kategóriájukban meghatározó újdonságtartalommal bírnak.
A pályázatokban bemutatott újdonságok értékelését öt szempont (innováció, trend, piaci előny, időszakos eredmény, piaci esély) alapján végezte a szakmai zsűri, majd pedig azoknál a termékeknél, ahol ez lehetséges volt, érzékszervi bírálatra is sor került. A pályázatok élelmiszer, ital, vegyi áru, szolgáltatás, technológia, csomagolás főkategóriákban érkeztek, köztük mind gyártói, mind kereskedelmi márkaként.
Ha szeretnéd megkóstolni a Foody Free nyertes termékcsaládot nézd meg a shop-on őket: